Koszty, formy i czas dostawy

Sklep nadaje przesyłki w następujące dni robocze (za wyjątkiem świąt i przerw urlopowych/technicznych, których terminy podane są na stronie głównej sklepu): 
POCZTA POLSKA - poniedziałki i środy
KURIER - poniedziałki, środy, piątki

Koszty dostawy - POCZTA POLSKA (czas dostawy ok. 48 godz.):

  1. Przedpłata na konto: przelew; PayU; PayPal (do 30 kg) - 11,00 zł
  2. Za pobraniem (do 30 kg) - 22,00 zł
  3. DOPISKA - 0,00 zł 
    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zrobić DODATKOWE zamówienie, o tytule DOPISKA (opcja widoczna w koszyku w trakcie wyboru PŁATNOŚCI - tylko dla Klientów zarejestrowanych/posiadających konto w Sklepie). Wówczas system nie naliczy ponownych kosztów dostawy.

_______________________________________________

Koszty dostawy - FIRMA KURIERSKA (czas dostawy ok.24 godz.):

  1. Przedpłata na konto: przelew; PayU; PayPal (do 30 kg) - 18,00 zł
  2. DOPISKA - 0,00 zł 
    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz zrobić DODATKOWE zamówienie, o tytule DOPISKA (opcja widoczna w koszyku w trakcie wyboru PŁATNOŚCI - tylko dla Klientów zarejestrowanych/posiadających konto w Sklepie). Wówczas system nie naliczy ponownych kosztów dostawy.

_______________________________________________

Koszty przesyłek ZAGRANICZNYCH (czas dostawy ok. 3-10 dni):

     Austria (do 3 kg) - 71,00 zł / kurier
     Belgia (do 3 kg) - 70,00 zł / kurier
     Czechy (do 3 kg) - 56,00 zł / kurier
     Dania (Denmark) (do 3 kg) - 75,00 zł / kurier
     Francja (do 3 kg) - 85,00 zł / kurier
     Hiszpania (do 3 kg) - 101,00 zł / kurier
     Holandia (Netherlands) (do 3 kg) - 72,00 zł / kurier
     Irlandia (do 3 kg) - 101,00 zł / kurier
     Irlandia Północna (do 3 kg) - 77,00 zł / kurier
     Litwa (do 3 kg) - 61,00 zł / kurier
     Niemcy (Germany) (do 3 kg) - 61,00 zł / kurier
     Portugalia (do 8 kg) - 90,00 zł / kurier
     Stany Zjednoczone Ameryki (USA) (do 3 kg; ubezpieczenie tylko do wartości 200 zł) - 135,00 zł / POCZTA
     Szwecja (do 8 kg) - 82,00 zł / kurier
     Słowacja (do 3 kg; ubezpieczenie tylko do wartości 200 zł) - 48,00 zł / POCZTA
     Węgry (do 3 kg) - 74,00 zł / kurier
     Wielka Brytania (United Kingdom) i Szkocja (do 3 kg) - 69,00 zł / kurier
     Włochy (do 8 kg) - 81,00 zł / kurier
_______________________________________________


Koszty dostawy PRODUKTÓW WYKONYWANYCH NA ZAMÓWIENIE:
  1. Chembuster duży - CAŁOŚĆ (Owoc Życia): kurier, priorytet - 115,00 zł
  2. Chembuster duży - CAŁOŚĆ (Standard): kurier, priorytet - 90,00 zł
  3. Chembuster duży - PODSTAWA (Standard): kurier, priorytet - 70,00 zł
  4. Chembuster MINI: priorytet - 30,00 zł


_______________________________________________
_______________________________________________


Odbiór przesyłek nadawanych FIRMĄ KURIERSKĄ

Sposób postępowania przy otrzymaniu przesyłki kurierskiej:

- jeszcze przed odbiorem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przypadkiem karton w jaki została zapakowana przesyłka nie jest uszkodzony,
- po odebraniu przesyłki i podpisaniu wszystkich dokumentów przewozowych, jeszcze w obecności Kuriera należy przesyłkę otworzyć i sprawdzić czy zawartość nie jest uszkodzona,
- jeżeli wszystko jest OK to dziękujemy Kurierowi i życzymu mu miłego dnia :),
- jeżeli produkty są uszkodzone, wówczas prosimy Kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki (jest to obowiązkiem Kuriera), który to protokół należy przesłać do naszej Firmy jako skan e-mailem (sklep@greenharmony.pl) lub kserokopię pocztą,
- należy pamiętać, że zawsze należy przyjąć przesyłkę, nawet jeżeli słychać, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, w przeciwnym razie uszkodzone produkty wrócą do nas po miesiącu, nikt nie będzie chciał się przyznać do ich uszkodzenia i nie będziemy mogli wdrożyć procedury reklamacyjnej,
- w przypadku, gdyby Kurier odmawiał wystawienia protokołu (będzie twierdził, że skończyły mu się druki protokołów uszkodzenia i będzie wnioskował o odesłanie paczki do naszej firmy z adnotacją: "odmowa przyjęcia") prosimy o natychmiastowy telefon do naszego Sklepu, na nr 730 811 715, lub bezpośrednio do Firmy DPD. Protokół może być również spisany ręcznie jako oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania,
- po otrzymaniu od Klienta protokołu i potwierdzeniu go w firmie kurierskiej, wdrożymy procedurę reklamacyjną,
- protokół uszkodzenia przesyłki jest jedyną podstawą przyjęcia reklamacji na uszkodzenie przesyłki,
- na złożenie reklamacji mamy 7 dni od daty odebrania przez Ciebie przesyłki, więc ważne jest, aby protokół dotarł do nas w ciągu maksymalnie 4 dni od dnia dostawy przesyłki - po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.  

UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.

WAŻNE!
Do każdej przesyłki, wraz z paragonem (lub fakturą) dołączana jest szczegółowa specyfikacja zamówienia, na której widnieją wszystkie zamówione produkty, wraz z oznaczeniami ich zapakowania i podpisami pakujących osób.

Dokument ten wymagany jest w czasie zgłaszania jakiegokolwiek braku towaru w dostawie. Tylko na jego podstawie możemy zweryfikować takie zgłoszenie i zweryfikować poprawność pakowania. Prosimy zachować ten dokument, aby możliwa była weryfikacja dostawy.

Kategorie